راهنمای سامانه هوشمند بروزرسانی فایروالهای جونیپر و فورتینت

سامانه هوشمند بروزرسانی اتوماتیک فایروالهای جونیپر و فورتینت برای حل مشکل هزینه لایسنس و تحریمها و محدودیت دسترسی سازمانها و شرکتهای کشور به سرویسهای این برندها طراحی و ارائه شده است .

با استفاده از این سامانه با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه میتوانید به هر تعداد تجهیزات فورتیگیت و SRX  در شبکه خود دارید به روزرسانی کرده و از جدیدترین Signature  و Definition ها به محض ارائه بهره مند شوید و با سرورهای داخلی شرکت شبکه امن نگرانی محدودیت دسترسی به سرورهای خارجی را نداشته باشید.

یکی از مهمترین اهداف ما در شرکت شبکه امن امنیت شما عزیزان است و به همین دلیل استفاده از سامانه ارائه شده مان را با بالاترین حد امنیت و محدودترین سطح دسترسی به فایروالهای شما طراحی کرده ایم.

پیشنهاد ما استفاده از نام کاربری و رمز عبور با کمترین سطح دسترسی و فقط برای به روز رسانی تجهیزات شما است و میبایست سطح دسترسی ای برای Fortigate  و SRX های شما در نظر گرفته شود که به عنوان مثال به سیاستهای امنیتی، روتها،اینترفیسها و بقیه بخشهای مهم فایروال شما احاطه نداشته باشد و فقط برای بروزرسانی ایجاد گردد و برای همین منظور میتوانیدبا لینکهای زیر از راهنماهای ایجاد این نام و رمز عبور با سطح دسترسی مشخص استفاده نمایید: